it's a shame.

Det tog verkligen emot när klockan ringde i morse, för sent ringde den också för den delen. Jag vaknade inte när den ringde de första gångerna. Skulle kunna åka hem för jag orkar verkligen inte vara kvar. Har setat och tittat på ett 2½män avsnitt för jag visste inte vad jag skulle göra. Tittar förmodligen på ett till avsnitt snart.
Tacos till lunch idag, heeelt okej.
Vad gör man ikväll då? Inge partaj i alla fall. Får se vad som händer helt enkelt.

Vet inte vad jag ska göra med min design, men det får nog vara såhär ett tag.

Vårat skolfoto, haha. Vi kom hem ifrån Turkiet dagen innan :(

Kommentarer
Postat av: hanna

haha fyfan va blek hon bredvid dig var :P

2008-10-10 @ 11:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0