håll kvar, i den enkla sanningen du har.

Jag är trött som ett djur, mina linser skaver och mina ögon vill bara stängas igen. Vilket är riktigt skönt om man ska sova, som jag inte ska göra nu. Eller hade inte planerat att göra det men jag kommer väl förmodligen göra det snart tror jag. Överväger om jag ska titta på sex and the city filmen eller sova. Ska nog titta lite på filmen och sen resten i morgon eller något. Den är ju trots allt mer än 2 timmar lång.

I alla fall så kom jag hem ifrån bion för ja.. snart en timma sen ser jag nu. Helena skjutsade hem mig, schyrre. 
Vi såg Step Brothers, hahaha, rekomenderar! Riktigt rolig, fick ont i magen ett par gånger och det är väl så det ska vara, haha.

I like to move it move it, madagaskar 2 går på bio snart, uh uh.

Governör Andy ska man inte lyssna på när man är trött, värsta insomningsrösten och svänget. Rekomenderas inte hurrni!

Puss i ljumsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0