chill.

Haha, min hund är ju så gott som döv så det är typ omöjligt att få honom att lyssna eller när man skäller på honom när han tillexempel har ätit upp min vaniljhjärtan (!!) som han gjorde för en vecka sen -.-
I alla fall så när man ska ge honom mat så säger man ju: Varsågod när han har setat och sett oskyldig och snäll ut. Eftersom min hund inte hör någonting som sagt så kan man ju i princip säga vad som helst för han tar det ändå som ett: "Varsågod". Det är alltid min pappa som ger honom mat och nu har han börjat sagt God Jul, hahaha. Innan kommer jag inte ihåg vad det var, eller har det varit God Jul hela tiden? Äh, lite kul är det i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, :D

2008-10-28 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0