cash is king.

Idag slutade jag som sagt vid lunch. Kändes skönt att få slippa medialektionen med Jakob, det är inte han som är problemet det är bara det att allt är tråkigt på dom lektionerna. Synd.
Åt ute med Sandra, säger som henne själv att det var vi värda efter all träning. Hon gjorde mig sällskap ett tag på stan, tills hon gick på lektionen.
När hon gått dit hitta jag en väldans mycket kläder, I'M BACK! Jag hittar kläder i mängder, herregud! Nu skulle det sitta fint med några tusenlappar, mina vänner: Cash is King! Hittade massor av skor som jag dock inte provade, ska nog göra det i morgon eftersom vi slutar tidigt då. Hade inga bra kläder på mig så jag kunde prova skor. Men i alla fall så kom jag hem med två kassar, i den ena låg det en helt vanlig kjol, inga konstigheter där liksom. I den andra påsen låg det en pälsväst, me like! Sandra gör det dock inte och tycker det är fult, men hon får tåla att jag går runt med den, haha :D

Köpte Sofis Mode och ska snart sätta igång med matlagningen och läsa den samtidigt, låter som en jävligt bra idé. För jag är både sugen på mode och mat, M&M, haha.

w/e
Mat nu, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0