you're oh so charming, but I can't do it

Det finns en blyg tjej i min klass. Hon är med i min grupp och man behöver inte ens prata med henne för om man skulle säga någonting så svarar hon inte, JO om det inte finns någon annan vid bordet, alltså om det är bara hon och jag som sitter kvar vid bordet så kan det komma ett pip till svar om det är något jag frågar.  Väldigt irriterande. Undra om hon är lika tyst hemma? Förmodligen, eller så är hon en helt annan person, som typ skriker och hetsar sönder hemma. Haha, rolig tanke.

Idag försov jag mig en aning, som många andra dagar. Halv 8 vaknade jag och klockan 8 går bussen. Jag tog tåget i stället, faktiskt väldigt skönt.

Jag har hittat en jättetjusig klänning som jag överväger att beställa. Om jag inte kommer hitta någon nyårsklänning denna vecka, så beställer jag den här klänningen. För även om den inte kommer sitta bra så kan man ju bara skicka tillbaks den och då kommer jag få en väldans problem till att hitta en ny klänning men det tar jag då, haha. Vill dock inte visa klänningen, än.

Förmodligen blir det stan idag, eller så tar vi det på lördag, ska höra med Hanna vad hon tycker.


Den här kisen skulle jag inte tacka nej till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0