I'm not much into health food, I am into champagne.

Vaknade av min väckarklocka 08.40 idag, mhm, det är sant faktiskt. Var fortfarande full också, haha. Men i alla fall så skulle jag och Hanna och träna, men hon hade olyckligtvis sovit över, stängt av klockan och bara sovit vidare medans jag ringt och smsat hela tiden. Aj aj aj, men eftersom jag fortfarande var full som sagt så var det nog ändå tur att det inte blev någon träning för min del, hade säkert hänt någon olycka, haha.

Sitter och dricker en drickyoghurt för jag kan inte komma på vad jag ska äta för frukost, hm. Jag köpte mannagrynsgröt för några dagar sen och funderar på det faktiskt.

Idag ska jag umgås med Hanna, chilla, promenera lite och vara pensionärer och jag är bakis. Det är väl så det ska vara, haha.

Btw, shit, har inte tittat på bilderna på min kamera än. Det bådar inte gott.....

Kommentarer
Postat av: hänie

fyfan va du är kleeeen :D

2008-11-17 @ 10:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0