I can care less what you think.

Orka att jag råkade ta bort inlägget jag skrev för 30 minuter sen -.-

Fan för att jag fick migrän idag och inte kunde träna och fan för att jag sov 3 timmar när jag kom hem och inte kommer kunna sova ikväll/inatt.

OCH en fråga mina kära läsare: Tror NI att JAG blev sur när mamma (som förövrigt bantar) åt upp min negerboll som pappa hade köpt till mig som en present för jag fick bättre resultat på matteprovet än vad jag trodde jag skulle få? Nej jag bara undrar liksom, hehe.

Haha, jag tänkte först publicera de här 3 styckena ovanför men när jag såg att allt var deprimerande och tråkigt så kommer jag skriva något roligt, vad nu det kommer bli. eeehm..
Igår när det blåste så mycket så flashade jag hela magen och nära på båda boobsen för det kom en sån där undervind (nerefrån alltså) och jag hade fullt i händerna så tjohoo nu har hela västerås sett nästan hela min överdel utan kläder, haha. Smällar man får ta liksom.

Puss o hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0