I crashed that piece of shit, and then stepped away.

Okej, nu är det såhär att Natulus eller vafan dom nu heter ringde till mig idag och berättade att de inte alls kunde ha min introduktion på torsdag och jag vill ju helst ha den tidigt på dagen så jag inte håller på och skämmer ut mig själv inför alla som redan kan gymma - på kvällen. Så det fick bli nästa torsdag. Det är nästan roligt detta, om det inte är JAG som flyttar fram all träning och sånt så är det gymmet själva, hahaha. Det är roligt, nu kan jag leva ett fettoliv i en vecka till, me liiiiiiike, uh uh.


En bild ifrån i fredags:

Okej, ni kanske tänker nu: "Jaha, det här var ju en intressant bild, hehe" Men i själva verket är den väldigt intressant. Kolla på Ankan som tror han är skitcool och gör en väldigt ovanlig pose, kolla in benet och armen som han har under armen som han pekar med.
Det jag vill komma fram till är: Kolla på Sandra, jag har tittat på kortet väldigt många gånger och har aldrig kommit underfund med vad hon gör, är det någon ny dans? vill hon inte vara med kort? eller väntar hon på att låten ska börja så hon kan hoppa fram och göra något cool dans till introt? vem vet vem vet. Jag tror inte ens att Sandra själv kan berätta eftersom vi förbrukade väldigt mycket alkohol denna kväll.

Nu ska i alla fall jag plugga, det kan bli intressant, har faktiskt inte gjort det sen ettan. Eller jo har räknat matte en dag kom jag på.
w/e.
Puss :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahahahahah så jävla störd :D

det kallas "gömma sig för kameran"

2008-11-18 @ 22:29:03
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0