I guess that's what I get.

Lite för längesen jag skrev blogg tycker. Men jag har inte haft någon lust att ta upp datorn ifrån väskan hemma så.

Igår kom våran nya soffa hem. Så nu är det slagsmål varje gång familjen ska titta på tv, eftersom alla vill ha den bästa platsen, haha, töntigt.
Har precis kommit ifrån lunchen som smakade äckligt, jag hatar senap och det var senapssås -.-
Nu ska vi fortsätta med våran julkalender, är stressad som ett djur men det måste bli klart idag, i alla fall ett avsnitt. Jag behöver egentligen inte vara här idag men är det nu eftersom att vi måste göra julkalendern. Men i morgon och på fredag ska jag inte vara skolan, vilket är skönt. Ska dock hit mellan 9 och 10 i morgon och ha ett mentorssamtal, men det är inte detsamma som skolan så.

I morgon klockan 11.00 öppnar VILA på stan. Jag funderar om jag ska dit och kolla in vad som finns, men jag ska ju på introduktionen på gymmet så får se hur jag gör. Just det, ska ju köpa mina stövlar också.

Är väl inte så mycket mer som har hänt.. Eller jo idag var jag ute vid bilen före farfar, woho. Kanske andra gången det sker och därför värt att nämnas.


Jag & Hanna ifrån i lördags, precis när vi kommit till lokalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0