I'm sure that you will go down.

Har precis gjort klart det hypotetiska projektet som ska vara klart på fredag, vilket jag tycker är bra att jag gjorde idag och inte i morgon. Nu ska jag bara opponera Ellinors bilder vilket inte kan ta lång tid alls med tanke på att det är 6 bilder och man inte behöver skriva så mycket om varje bild.
Jag ska se till att bli klar med alla uppgifter till på tisdag för i sånt fall är jag ledig tisdag, onsdag och nästan hela torsdagen förutom mentorssamtalet då. Det skulle inte förvåna mig om det är en hel drös med uppgifter som jag har glömt bort som jag kommer få på ett papper på måndag. Ska inte ropa hej än!

Blev inspirerad av Linn när jag såg att hon hade lyssnat på RHCP, det var längesen jag hörde dom och det var en bra tidpunkt att lyssna på dom nu faktiskt. Passade skitbra att sitta och lyssna på och plugga till, bara så att ni vet.

Det här med praktiken känns ju kört för mig, vart fan ska man praktisera?! Vara borta ifrån skolan i 7 veckor i rad nästa termin tackar jag verkligen inte nej till, hihihi.

Frågan är om du gjorde det där av någon speciell anledning eller om det ens var medvetet gjort? Hmm, jo det måste det varit..


Kommentarer
Postat av: linspins

du är söt som socker

2008-11-19 @ 22:36:32
URL: http://linnnordstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg jävel, farligt snygg grr

2008-11-20 @ 08:52:37
Postat av: hääniiie

JAG TOG KORTET FAN VA JAG ÄR BRA

2008-11-21 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0