so I stick to what God prefer.

Gårdagen var riktigt rolig, slutade dock lite tråkigt för rätt många av oss, haha. Men det är väl så det ska vara, eller?
Det är lite halvroligt att prata med folk som är för fulla för dom lyssnar inte alls på vad man säger, haha. Vaknade i alla fall upp med en Hanna bredvid mig som inte visste var hon var, ojoj, haha. Vi båda mådde väl inte toppen om man säger så. Jag åkte hem och la mig och sov och har försökt äta men det går inte men en kall cola slank ner så fint så.
Nu mår jag bättre i alla fall. Ska åka till Sandra och plugga med kärringen, jag vill inte det, hehe. Nej då, men det är inte så mycket vi ska göra så det kommer väl gå fint.

Igår lyckades mamma säga Ja när jag frågade om jag verkligen inte kunde få en Canada Goose-jacka. Snacka om paff jag blev, men nu har jag en i alla fall, en röd fick det bli. Hade verkligen beslutsångest om vilken jag skulle ta men jag tror jag har valt rätt i alla fall.

Känns faktiskt riktigt skönt att jag inte hade med mig kameran igår, för annars hade minst 10 stycken tjatat om att få ALLA bilder jag tog, haha så synd :D

Nej undra om man ska tummen ur röven och åka till Sandra? Ja det får väl bli så, ska ba fräscha upp mig lite, det luktar ju inte hallon om håret om man säger så.


Kommentarer
Postat av: sandra

du är en kärring

2008-11-23 @ 16:16:44
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: lins

nu är det mig dom tjatar på :(

2008-11-23 @ 19:09:34
URL: http://linnnordstrom.blogg.se/
Postat av: Alice k

haha tummen i röven!

2008-11-24 @ 13:38:55
URL: http://jagecila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0