I honestly believed in you.

Nyss hemkommen efter en heldags fars dag firande. Vaknade först upp med Hanna vid halv 1 tiden, ovanligt sent för att vara mig, även Hanna också tror jag.
Var först hos mormor och morfar och fick mat och efterrätt och sånt, sedan åkte vi hem till farmor och farfar som bjöd på fika, proppmätt är bara förnamnet, haha.

Ni vet när man säger typ "fyfan jag höll på att krypa ur skinnet", kan ni tänka er en bild av någon som kryper ur skinnet? Haha, fan va fult och äckligt :o

Jag och Hanna tittade på Wanted igår med mamma. Den var faktiskt jättebra! Rekomenderar verkligen, lite overklig kanske, men det är ju film. Till filmen åt vi faktiskt rätt mycket nyttigt enda tills mamma tog fram lakrits-burkarna, haha.

Det är redan söndag, kan ni förstå? Usch, jag orkar verkligen inte skolan i morgon. Men det är faktiskt inte många veckor kvar tills det är jullov, vilket jag längtar efter riktigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0