he’s got money, but he’s way off track.

Sitter och tittar på I en annan del av Köping, pappa fick säsong 2 av mig i fars dag present. En tidig present, haha jag kunde inte hålla mig till i morgon. Kenn och Marika är också här, så vi sitter och fikar lite.
Var i stan tidigare idag, provade lite klänningar till jul och så. Hittade tyvärr ingen, eller jo det fanns ju rätt många men ingen som passade på mig. Funderar på att beställa någon klänning på nätet men får se.

Det blev en mysig kväll igår hemma hos Lisa, vi åt pizza och snackade i timmar, var ju ett tag sedan vi alla var samlade liksom.

Ikväll blir det mys med Hanna, chill. Jag är dödstrött, haha.

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0