hej, tjo och klackarna i taket nu visar vi helt naket hur modiga vi är.

Trött och huvudvärk, det gamla vanliga på måndagar. Det tog verkligen emot i morse när klockan ringde, men för att impa lite pappsen så gick jag upp bara efter 20 minuters snooze. Han är ledig och senast han var ledig blev han tokig. Haha, för jag är så morgontrött.
Men roligast var nog i morse när pappas telefon ringde, han satt i matsalsrummet och läste tidningen och mobilen låg i sovrummet, han börja springa dit och först sprang han in i tvn och skrek: aaajjj och sen råkade han trampa på gardinen på något konstigt vänster och rev hela gardinstången och hela skitet och då skrek han: jääääävlar i helvete!
Haha och jag stod i köket och skratta, hade jag varit hans sits hade jag strypt mig, seriöst.

Maten idag var något kött, tzatsiki och rostade potatisar. Mums det låter. Lunch om en timme och våran projekt och företagande-lärare ger oss nya uppgifter hela tiden och det här är den kortaste kursen som vi har mest saker att göra i, låter inte så nice va.

Aja, vi lär ju slutföra vårat projekt nu, ching!



hell yeah!!


Kommentarer
Postat av: sandra

HELLYEAH MOTHERFUCKER

2008-11-17 @ 11:32:54
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0