:(

Satan i gatan, tror jag håller på att bli sjuk, fuck..... Kan knappt svälja och har herrans ont i huvudet. Jag vill inte bli sjuk :o Nej gud, det vill jag verkligen inte. Är hungrig också och det är ju inte ovanligt, är inte sugen på något heller när jag inte kan svälja, eller jo det kan jag, men fan va ont det gör.

Läkaren ringde idag och berättade att mina prover var finfina, ja men det lät ju trevligt nu ska vi bara jobba på blodtrycket så är allt fint. Snart är jag back on tracks liksom.

Johan Palm har gjort sitt i Idol, det var bra att han åkte ut, ha ha ha. Han är ju kass.

Idag har jag befunnit mig inne hos farmor och farfar i princip hela dagen, åkte dock och tränade med Hanna och Annie, sen tillbaks till farmor och farfar. Farmor fyller ju 70 som sagt så det har varit öppet hus hela dagen. Det enda dom har tjatat om är att smaka den jäklarns osten, vafan? Sen när jag hade smakat på den och åkte och träna så åkte ju jag och Hanna tillbaks till dom och direkt var dom där och tjata om osten -.-

Nu ska jag sova.....


Kommentarer
Postat av: lins

håller med :o jublade när johan åkte ut

2008-11-29 @ 11:54:22
Postat av: sandra

men snygg tjej :o

2008-11-29 @ 13:45:31
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0