but dreams aren't just not enough.

Ellinor sa innan lunch: Nej fasen jag tror jag har glömt min matkort. Jag skrattade men hon hittade de sen.
När vi sen skulle gå till lunchen kom jag på att mitt matkort låg hemma i min stora plånbok, synden straffar sig själv, eller? Bra drygt, min lunch blev en grönt äpple och en ramlösa. När jag var på pressbyrån och skulle handla det rev jag ner några chokladbitar, jävlar sa jag och i kassan står en snygg kille. När jag kommer fram till kassan och ska betala säger han: Du vet att man måste betala för allt man tappar? Jag står där helt paff och röd som en tomat och svarar: Hehe, skojar du? Då skrattar han och säger: Ja det är väl klart. Haha, jag var helt ställd.
I allafall så köpte jag den där halsduken. Jävlar vad skön den var.

Nu sitter jag på svenskan och bara fördriver tiden. Jag måste egentligen plugga en massa eftersom vi följer ett schema med uppgifter, man måste ha gjort alla. Jag har inte gjort alla, hehe. Jag stannar kvar i skolan, så tråkigt är det inte. Faktiskt.

Jag var nära på att se en krock idag, det var liksom på håret att dom åkte in i varandra. Den ena bilen blev tvärtokig! Ni skulle sett, oj oj. Jag stod med öppen mun och bara tittade, haha.

Ny favvis: Hoffmaestro & Chraa - Seize the day

Chill out.

Kommentarer
Postat av: hääns

bra zara, hahahaha

2008-11-03 @ 15:57:47
Postat av: länn

hahahahah

2008-11-03 @ 16:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0