as your lies crumble down, a new life she has found.

Sitter här och myser och dricker glögg med min familj, för en gång skull är hela familjen samlad, just us liksom. Även om det är mest snack om jobb och min bror så njuter jag, kanske är det bara lugnet, jag vet inte. Har haft en stressig dag så det här känns utmärkt. Fick plus i kanten av min lärare idag, tacktack, hihi.

I morgon är det mentorssamtal och sen introduktion på gymmet som gäller. På fredag fyller min farmor 70 år, stort grattis till henne. Jonas fyller år i morgon, så grattis till honom också.

En sak till, nyss höll jag som vanligt på att snoka runt på allas bloggar och så kommer jag in på Stina Lee's blogg, jag.fick.kväljningar. Seriöst, jag tål inte sånt, kunde inte ens se mormors läkta hand efter operationen, fyfan.........

Kommentarer
Postat av: jonas

Tack tack :)

2008-11-26 @ 22:43:14
Postat av: zäta

Så lite så :)

2008-11-26 @ 23:12:01
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0