åka hem eller stanna?

Ett nytt inlägg efter mindre än 30 minuter, det är ju bra, haha. Ska väl ta igen allt från helgen eftersom jag inte bloggade någonting då.
Men i alla fall så ska jag köpa en halsduk på lunchrasten, har kollat ut den på nätet och den måste verkligen finnas för den verkar tvärmysig. Dock vit och kan bli rätt skitig, men det ska väl lösa sig. Eller en päls-halsduk. Det är frågan, får prova de två och sen avgöra utifrån det.

I morgon ska jag på arbetsintervju, min första dessutom. Inge nervös jag är!? Avslöjar dock inte vart, haha. Lite mesigt, men cash is king och bara jag får det så är jag nöjd.

Om 10 minuter är det toast som gäller och om 2 timmar är det Korvstroganoff och ris med Julia och Ellinor.

En ganska full kille ~19 står utanför klubben med en inte lika full tjej ~18. De pratar en stund, och det framgår att tjejen är engelsktalande. Plötsligt rapar killen.
Kille: Oh, excuse me, I usually rape when I'm drunk.

HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0