woho, sunny day.

Can't be better than this, don't you agree? Solen skiner, det är varmt och det är ju livet att ligga och steka i solen. Mors dag är det också, blir bara bättre och bättre. Farmor bjuder på mat och paj och om några timmar är det tårta hos mormor. Mums.. Såna här dagar får man väl äta sånt? Ja, klart man får. Ska försöka få lite färg i ansiktet idag tänkte jag. Ska bara trycka i mig pajen först sen lägga mig ute. Har nyss ätit god mat så jag är egentligen så gott som proppmätt, men lite god hemmagjord paj ska nog gå ner. Nu ropar dom så det är bäst jag drar, ha en bra dag allihopp! :D

Kommentarer
Postat av: slimmy

jag fick färg i ansiktet :( på alla ställen förutom runt mina ögon, fin solbrillsbränna

2008-05-25 @ 15:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0