Ten million dollar smile, I think I can handle that.

Har skaffat mig en ny bok, äntligen. Kan aldrig sova på en gång när jag går och lägger mig så jag behöver någonting jag kan sysselsätta mig med. En bok är det bästa sättet för mig att kunna sova. Boken heter Vildängel, än så länge är den inte bra, jag har läst ungefär 50 sidor. Hatar när jag inte kommer in i böckerna på en gång. Jag är en boknörd, hehehe.

Nu i Maj får jag reda på om jag får sommarjobbet jag har sökt till. Jag måste ha det annars får jag knapra på knäckebröd när alla andra sitter och smaskar i sig dom största Magnumglassarna -.- Tvivlar på att jag kommer få det, har i och för sig en fördel att mamma jobbar där så hon kan lägga in ett gott ord. Har hört att det jobbar många unga killar där, raor. Ge mig jobbet, tack.

Sov MAX en timma inatt. Bra att man kan sova. Vid 3-halv4 gick jag upp och tog en macka för att fördriva tiden, självklart väckte jag både mamma, pappa och Zigge(hunden). Sorry guys. 
När jag precis kommit till ro, ringer väckarklockan, arg man blir. 
Prov i morgon, på lathundarna, dvs. om Typografi, grafisk form och bildbehandling. Låter det lockande? Nej du Jakob, dina prov uppskattas inte av någon. 
Jag vill sova tidigt ikväll, det kommer inte bli så, för det första slutar jag sent och för det andra måste jag plugga. Hela natten om det behövs. Sjutton också!

I think I can handle that 

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahahahahaha du är sjuk! vi kan knapra tillsammans

2008-05-05 @ 10:48:45
URL: http://www.ksandra.blogg.se
Postat av: jesper jonsson

tjena kusse / jesper jonsson

2008-05-05 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0