spin that.

Lång dag, 16.00 började vi våran vandring till centralen. Jag köpte en Ben&jerry- glass. Gick till tåget, cyklade hem. Frös, gick och la mig i soffan. Sen ringde mamma och fråga om jag ville följa med som smakråd för någon festoutfit. Jobbet bjuder på middag och fest i morgon. Som sagt tackar jag inte nej till ett erbjudande på stan, så jag hängde med. Tur att jag följde med, haha. Dum jag är, men det är sant. Hon blev nöjd i alla fall. Jag köpte en skjorta och strumpbyxor till mig, eller mamma betalade, blinkade lite med mina hundögon, störd.
När vi kom hem hämtade vi pappa som var på jaktskjutebanan. Nu har förstår jag varför jag är blåst och seg, jag är brås på pappa. Tänker inte tala om vad han sa idag, för det är nästan pinsamt. Sorry papps, men så är fallet.

Skönt att det ska bli fint väder i helgen.

Programhanteringen i morgon är inställd. Det med =o Nu får John Bauer snart ge sig tycker jag. Lite förbättring skulle uppskattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0