mi casa.

Fick reda på vårat prov nyss, radioprovet. Minns inte riktigt. Fick Ig, jag är inte stolt men jag hade inte förväntat mig nå bättre. Bad me.. Måste klara den här kursen, men den är så otroligt tråkig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tror 99.9 % av klassen håller med mig. I alla fall Madde och Sandra, haha.
Blir stan efter skolan, slutar om 15 minuter, får nog gå några minuter tidigare, hihi.

Hatar att cykla till skolan på morgonen, luggen står rätt upp, tårarna forsar (för att få vind i ögonen är inte skönt) och sen sitter inte klädarna alls som dom ska när man kommer fram. Finns inget positivt alls med att cykla.
Kalas ikväll, ska byta Jespers tröja. Nu ska jag plocka ihop och dra strax.
Later!

Kommentarer
Postat av: simone

JO TACK!! snart är mediegrejjset över : (

2008-05-06 @ 19:30:34
URL: http://simonep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0