love each day.

Idag åt jag en jättegod glass, Ben & Jerry's, någon cookie-glass-blandning. Finns på Pressbyrån, PROVA! Jag smaska i mig den fint.
Pappa kom och hämta mig på station idag, hade verkligen ingen ork till att cykla från station. Alltså han kom och hämta mig i västerås men jag orkade inte cykla ifrån hallstas station, get it?
När jag kom hem, tog jag det lugnt, åt lite osv. Tänkte att jag skulle sova bättre inatt om jag tog en springtur. Är jag dum i huvudet eller? Har inte ätit mat på hela dagen, förväntade jag mig då att jag skulle orka min vanliga runda? Ibland tänker jag inte. Blev halva rundan, slutade med att jag låg på gräsmattan hemma och hosta upp lungorna. No energy, inte för jag har någon vidare kondition heller men ni fattar.

Mamma kom ut och berätta att Sandra hade ringt, så jag gick in och ringde tillbaks. Fick dagens bästa, vi har inget prov i morgon. YES! Kunde inte bli bättre. Min dag var räddad. Jag gick och la mig i soffan, lovade mamma att jag verkligen inte skulle somna, vad gjorde jag? Jo jag somnade.. Tur var tittade mamma till mig en kvart senare, så det blev bara en powernap. Bra det, för nu är jag lika trött igen och tänkte föna håret och sen sova. Behöver verkligen dom här timmarna för att sova. Måste äta något först, mammas och pappas mat var inte så lockande för ett tag sen. Sorry pears, man kan faktiskt inte älska allt.

Måste få ordning på min hy någon gång, blir tokig. Jag stressar för mycket, lägger för mycket press på mig och då blir ju såklart hyn lidande.
Just det, sa åt mamma att köpa bodylotion till mig igår, eller gå och ta det när vi var och handlade. Hon tog såklart med brun utan sol i så nu är jag tvärfläckig på benen, inte tänkte jag på det när jag smörjde in mig igår kväll!?

Ska gå och bestämma morgondagens outfit, föna håret, äta något och sedan kasta mig i säng.
So long!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0