jag undrar inte, men vad står det på löpen idag?

En otrolig lättnad är vad jag känner nu. Jag tror inte ens ni anar hur det känns nu, helt underbart ska ni veta! Har inget prov kvar, jo om jag får omprov av något av proven jag har haft den här veckan, men åt det hållet ska vi inte tänka. Idrottsprovet var enklare än vad jag hade trott, samma med programhanteringsprovet. Jag ska nog inte ha så låga förväntningar på mig själv längre.

I morgon börjar jag 11 vilket är riktigt skönt. Inte ofta vi har sovmorgon så det här uppskattas. Lutar åt att jag går upp och springer i morgon när jag vaknar så jag piggnar till lite och kan tagga för helgen, hihi. Jag är glad. Ni ska bara veta vilket humör jag har varit på den här veckan, inte något bra i alla fall. Slängt i dörrar, skrikit åt min hund, behöver jag säga så mycket mer? Det har varit stressen. Usch..

Farfar fyllde år idag, närmare bestämt 74 hela år. Ovanligt nog hade farmor hissat flaggan och han fick grejer att tvätta bilen med, haha. Grattis. Blev tårta, kakor, bullar, fanta, kaffe, skratt, prat och slutligen tittade vi på massor med kort på när bland annat jag och Ken var små. Såg verkligen hemsk ut när jag var liten, särkilt när jag hade klippt den otroligt snygga luggen själv, vad tänkte jag med? Åt som ett djur när jag var liten, fick jag höra, fick även se bildbevis på det.

Behöver inte plugga ett dugg idag, känns gööööööööttt!

HAHAHAHA vilken jävla idiot, kolla det här
http://vlt.se/artikelmall.asp?version=766664

See ya fellows :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0