I've lost my place.

Kom hem strax innan två idag. Min mentor och min idrottslärare lär inte vara så stolt över mig som skiter i idrotten nästan varje gång. Jag vill skärpa mig, men va tusan. Det är inte ens 3 veckor kvar tills vi slutar så lite kan dom väl hålla med när vi säger att vi är skoltrötta. Inte då.
När jag kom hem så la jag mig i soffan som jag alltid gör och skulle försöka titta på en hel serie av What about Brian, nejnej. Jag somnar och drömmer, vaknade av att jag fick sendrag i vaden. Jag hatar när drömmar blir avbrutna. Även om sendrag kan vara rätt skönt så hatade jag det då. Skönast är när man får det i foten. Jag antar att ni kommer tro att jag är oseriös när jag säger så men det är faktiskt sant.
Ska snart gå och se vad jag ska ha för outfit i morgon, för jag hinner aldrig med det på morgonen. Efter det ska jag titta på Sanningens Ögonblick, sjukt program, förstår inte hur folk kan utsätta sig för det dom gör när dom går med på att vara med. Till exempel: "Har du varit otrogen mot din nuvarande flickvän?" Han som sitter i stolen och är desperat efter pengar svarar: Ja och flickvännen som sitter bredvid helt ovetande och tar emot en massa skit. Jag skulle aldrig ställa upp. Finns lättare sätt att tjäna pengar.

Ikväll har pappa och jag varit ensamma eftersom mamma skulle till Sura, till mormor och morfar antar jag. Så vi lagade god mat, mestadels jag. För när mamma inte är hemma är min pappa bra slö, han sitter framför Youtube och garvar åt tjocka människor som gör bort sig. Haha, men han är söt, lite smålost sådär.
Måste fixa ihop kläder till i morgon.
Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0