ica-kassar under ögonen?

Jag är nu hemma från min lilla weekend i st. sundby. Sandra blev kvar en natt till och den otroligt snälla Mattias skjutsade hem mig enda fram till dörren. Ett stort tack till dig.

Tänkte berätta lite kortfattat om allt vi har gjort. Började med att jag och Sandra fick skjuts av Sten hem till Erik (Sandras far). Vi kom dit pratade lite med Erik, tittade på det nya köket som förövrigt var otroligt snyggt. Fläkten och spisen var inte nå stor.
Vi trodde vi hade gott om tid på oss så vi tog det lugnt ett tag, åt god mat. Allt slutade med att vi stressfixade oss och fick skjuts av Erik till festen. Det var rätt lite folk till en början, men sen blev det rätt mycket. Kan tala om att jag och Sandra var inte uppskattade av någon tjej där borta förutom två stycken. Alla såg ut som dom hade sett sin största fiende varje gång vi gick förbi. Det tackar vi för. Men vi hade SKITKUL, verkligen!
Kvällen slutade med skrik på toaletten och sen sovdags. Men jag gillar dig, haha.
Vi vaknade upp dagen efter av att en morgonpigg Matte kom in och började prata. Vi låg i sängen ett bra tag tills vi fick skjuts av Matte till kiosken och åt. Det var inte mycket man fick i sig, men någolunda mycket för att klara sig hela dagen, för ingen av oss var sugen på mat efter det.
Efter mycket om och men kom Linslusen och hämtade mig och Sandra och vi åkte till Nils i Sundbyholm. Där blev det bad och mys framför brasan och efter det film hos Nils (Nisse, Robin, kalla han vad du vill). Jag var trött som en vet inte vad och ville hem och sova. jag tjatade i många timmar tills dom äntligen slog sina kloka huvuden ihop och tittade på klockan som visade typ halv5-5. Grattis, haha.
Efter några nattmackor och lite snack med Erik som skulle upp och mjölka korna kom vi äntligen i säng. Tack gode gud för du uppfann sängen.
Vi sov rätt bra till klockan var halv2 ungefär och jag gick upp och fixade mig och åkte hem till Hallstahammar.

När jag kom hem frågade mamma om jag skulle med till stan och ni som känner mig vet att jag inte tackar nej till ett sånt erbjudande. Kom hem med en tavla och en jäkla massa mat.

Just det, jag köpte ju Ben&Jerry-glass, kanske ska mumsa lite på det nu och sen sova. Låter som en riktigt bra idé. Pappa har förvånansvärt inte somnat i soffan än, en tia på att han somnar om 10 minuter.
Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

åh jag har haft grymt kul med dig baby :D

2008-05-03 @ 14:14:40
URL: http://www.ksandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0