hallelujah moment!

Kom nyligen hem ifrån båtbryggan. Dagen har varit jättebra. Gick upp vid 11 kanske, mamma ringde och väckte mig och sa att jag kanske var tvungen att jobba idag, jag var inte så värst pigg på det. Gick ut och la mig i solen och efter ett tag åkte jag till båtbryggan och badade. Därefter åkte jag till stan, köpte 3 klänningar. Sedan qwarn och spela beachvolleyboll men jag var inte med. Åkte till båtbryggan och softade sedan hem.

Idag fick jag ett jätteeeeeeeekul samtal från en personalchef. Jag har fått sommarjobb, tack gode gud för jag har en sådan mamma som jag har. Hon som har lagt in ett gott ord för mig, eller massor med goda ord ;) Jag ska börja med att jobba 2 veckor och sen se hur det går. Så jag kommer få pengar tidigt eftersom jag ska börja jobba redan nu på måndag. Så jag har bara en skoldag kvar, tack gode gud för det med. Missar skolavslutningen, men det får man ta, haha. Jag är glad i alla fall.


Nu ska jag trycka i mig lite mat.

Puss på er gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0