ensamhället råder och tystnaden gror.

Haha, fyfan kommer ångra att jag har lagt in den här. Har bikini på mig, så jag är inte helt naken ;) cancer-bettan, jojo. Inte heller ni får se mig helt osminkad plus helt oljig.


Helt okej söndag, tror att jag börjar få sommarlovsnojja eller nått. Tänker på det hela tiden. En skolvecka kvar ungefär. De 3 sista dagarna blir väl mest lämna tillbaks datorerna-skoj-lekdagar. Skulle tänka mig nånting sånt. Har bara tre arbeten kvar som ska lämnas in, sen behöver jag inte tänka på skolan på några månader. Tackar.
Har lite att göra innan jag ska gå och lägga mig så jag ska fixa det nu.
See ya fellows!

Kommentarer
Postat av: anna

använder du olja när du solar? haer hört att man kan det, men vet ej om det är sant.

2008-05-31 @ 17:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0