and if you want me to be real deep, I hook you up with som poetry.

Den här helgen har varit grymt bra kan jag tala om. I fredags stannade jag kvar i stan med Madde. Eller hon åkte hem och lämnade datorn och jag gick på stan sen mötte jag jonas med vänner. Snacka lite skit sen gick jag och mötte Madde. Vi skulle på bio som jag säkert har skrivit här nånstans. What happens in vegas. NI MÅSTE SE DEN. Nog bästa komedin jag sett på bra länge i alla fall. Sunes sommar är fortfarande svårslaget.  Efter filmen gick vi åt olika håll, jag drog till tåget och Madde skulle hämta sin cykel osv. Minns inte riktigt. Jag åkte hem och bytte om och lite sånt sen åkte jag till Simon. Hann vara där i några minuter sen drog vi till Qwarn, bra tråkigt där så vi drog hem till Simon igen och spelade Nintendo Wii. Sen skulle jag och Malin gå, vi gick mörkaste vägen och en gång blev vi så skrämde av nån jävel i skogen så vi fick springa som blådårar in på nåns tomt. Mitt hjärta har nog aldrig slagit så fort någon gång. I alla fall så gick Malin hem och jag gick och mötte Sandra, vi cyklade hem till mig och la oss och sov, pratade tydligen rätt mycket i sömnen, men det får man göra ibland.

Lördagen spenderades med Sandra på min tomt, i hela 6 timmar låg vi och stekte framsidan. Så vi är vita på våra ryggar, jag vet att ni gillar det :)
Efter att vi sovit i en timme och klockan började närma sig ja vad var den nu då, whatever. Så duschade vi, fixade oss och åkte till ica och skulle handla jättegod mat. Men icke då, det var slut på det ena och det andra, så det blev ändrade planer, köpte en värdelös engångsgrill, korv, potatissallad och lite gott till. Gick knappt och grilla 3 korvar för grillen slockna ungefär. Så köp inte grillar på ica, bara en förvarning.
Vi mös och hade det jättetrevligt. Jag, Sandra, Malin och Linn. Sen kom Max, Rikard och massa andra. Men dom uppskattade inte vårat ställe så vi drog till båtbryggan och mös i stället.
Helt okej kväll, hög mysfaktor.
Jag och Sandra åkte hem till henne och sov i Stens sköna säng (nej, han var inte hemma).

Vi vaknade av att Emil kom hem och visade sina coola helikoptrar och han började baka muffins till oss. HELNICE kille. Vi fick slicka ur smetskålen också. Tackar tackar.
Jag, Linn och Alice åkte till Qwarn för att killarna var där och spelade volleyboll. MEN NEJ, då hade dom dragit så vi fick åka hem igen. Eller nej, vi åkte till båtbryggan och satte oss där. Sen kom alla dom dit i stället.
Vi drog till trollebo och spela fotboll, hade krig med gummikulorna på den där planen. Usch säger jag.
Kvällen slutade med lite snack på lustigkullagrillen. Nu orkar jag inte skriva mer.

Later.

Kommentarer
Postat av: sandra

bäst helg som måste göras om med mina favoriter

2008-05-12 @ 09:07:48
URL: http://www.ksandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0