21:35 19:e Maj 2008

Sitter här och försöker plugga. Går inge vidare, för man är ju inte vidare pigg på att plugga på ett omprov. Jag vet att jag gnäller mycket om det men jag är så besviken på mig själv. Längtar verkligen tills den här veckas slut så jag kan få slappna av någon gång. I alla fall efter skoltid. Det kommer nog fortfarande vara mycket under skoltiden. Har skrivit en lista på vad jag har kvar. Det är sjukt mycket för att bara ha 2 veckor på mig. Ångesten börjar krypa fram. Herregud, håll tummarna för mig tack.


Måste köpa avslutningskläder och köpa någonting till Marikas student. Får se om det blir klänning, vet några fina som jag ska prova. Det är min brors flickvän för er som inte visste det.

Pappa är riktigt störd ibland, som idag när jag fråga vart han skulle ta vägen när han var på väg ut så svarade han: - Jag ska ut och slå sönder huliganer! Jo tack, han är lite egen i alla fall.


Jag lagade mat idag, kände mig stolt.

Sovit har jag också hunnit med. Typical me.


Later

ps. igår kom jag inte in på blogg.se för det var nå krångel med mitt internet. så jag skrev den i word igår och publicerar den idag. höhö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0