yeye

Händelserik dag, verkligen.
Gick upp strax efter 7 skulle börja jobba klockan 8. Mådde riktigt dåligt från gårdagen så jag kom runt en halvtimme för sent. Var inte tvungen att komma 8, får ju bestämma mina tider själv på helger så. Jag var där i 3 timmar, jobbade kanske en halvtimme, vi var 4 stycken där så vi gick bara runt och flummade.
Efter jobbet åkte jag hem och bytte om, trodde att vi skulle åka till sanda rätt snart men det dröjde. När väl Linn, Max och Richard kom hit och skulle hämta mig krockade vi på vägen härifrån. Jävla fartdåre! Bra irriterad min pappa blev när han hörde att killen vi krockade med körde för fort.

Till slut åkte vi och hämtade Simon och stack till båten och körde med den till sanda och chillade där. Åkte och åt och sen åkte vi hem. Nu sitter jag här. Trött, sliten och ja gud vet vad. Ska nog sova snart. Steka i morgon, självfallet.

Ska ta en macka och sen städa mitt rum. Rätt längesen jag är hemma på en fredagkväll.
Puss och Godnatt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0