kom då.

Att jobba eftermiddag är nog det värsta man kan göra. Man har ingen fritid typ.. Börjar 14.00 och slutar 23.00, liksom? nej.. Aja, igår natt blev det nattbad med Sandra, Richard, Simon och Ante. Riktigt varmt, sen duschade vi i killarnas omklädningsrum, busigt om jag får säga det själv :o Ikväll kom Simon, Richard och Ante hit och rökte vattenpipa med mig. Trevligt trevligt. Nu sitter jag och börjar blir riktigt trött så jag ska väl kasta mig i säng, tänkte gå upp tidigt i morgon. Jobbar sista eftermiddagspasset i morgon, SKÖNT. Sen är jag ledig torsdag och fredag och jobbar nån dag i helgen i stället.
På torsdag är det studenten och på fredag är det rixfm festival. Mer vet jag inte, än.

Sverige vann idag, 2-0 HÄRLIGT! synd bara att jag fick sitta och lyssna på matchen på radio -.- på jobbet också..... nu kan skiten ta slut tycker jag. Förmodligen blir det förlängt också, då är jag död.

Sovdags, nightynight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0