I see.

En snabb blogg innan jag tar mitt irriterande nylle och går och duschar. Nej, jag är eller var kanske jag ska säga, skitarg. Vi har fixat nytt internet och grejer, som dom påstod skulle vara SÅÅå bra. Jo tjena, får internetkick hela tiden och jag har lust att slänga in skiten i närmsta vägg, får vänta med det, haha. Jag har ringt mer än 20 ggr till kundservice och jag placeras hela tiden i en kö och sedan läggs det av. Typ. Ställdes i en kö igen och dom sa att jag skulle få vänta 36 minuter, 36 MINUTER?! ni hör ju hur det låter! Japp, jag var oxtokig och satt där med telefonhelvetet och väntade. Om ni undrar varför jag ringde var det för att mamma har gett upp för längesen. Jag tog över, frivilligt! Så jävla irriterad på dom. Kom i alla fall fram och han frågade om det hade blivit några skador på sladdarna som är ikopplade, HALLÅ? Vad tror dom att vi gör med sladdarna? Tuggar på dom kanske? Nej vi har inga skador på våra sladdar. När jag höjde rösten så la dom på, jag var en millimeter ifrån att kliva ur skinnet.................... En slutsats på det hela: Jag var rosenrasande!

Okej, nu sitter jag här och internet har hållt sig, mja en liten stund i alla fall. Ska upp med tuppen i morgon igen så jag tänkte gå in och duscha, kika på någon film, läsa min bok och sedan sova. Att få sova en timme mer är mycket skillnad, men att sluta halv4-4 är mindre bra. Nej, jag ska inte klaga. Jag tjänar pengar. Får förövrigt lön i morgon, fast för 2 dagar, hahaha. Alltid något ;)
På fredag mina vänner, då händer det! (Kommer nämna det i varje blogg)

TjaRÅ

Kommentarer
Postat av: slimlinn

hahahahahahah





fredag<3

2008-06-24 @ 22:00:54
URL: http://linss.blogg.se/
Postat av: sandra

i fil sori får u maj derest :(

2008-06-25 @ 10:48:40
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0