hoe hoe hoe hoe.

Okej, det var ett tag sen. Ursäktar mig för det :D haha
Ehm, i onsdags blev det vattenpipa med sandraa ihhiihhi. I torsdags blev det mälarfestivalen (lite eget), då även alkohol var inblandat, taha. Igår blev det samma grej, jävlar va roligt vi har. Idag fick jag gå upp med tuppen och åka och jobba. Kul att komma dit när det är kolsvart överallt och endast ett äckel som jobbar. Fick fråga han var man tände där för han såg ut att uppskatta att jobba i mörkret (?) Aja, han drog efter några timmar och jag gick till fikarummet och sov haha. Det som man ska göra på en timma gjorde jag på 5 timmar, hihi. Jobbade över en halvtimme, hahhahahaa. Nu sitter jag hos sandra och ska snart in i duschen, HUNGRIG. Vill ha det jag såg på bussen inatt :( FAN, vart har du tagit vägen? Kommer nog aldrig få se dig igen..... Du var det lilla extra i mitt liv.

Nu ska jag fortsätta deppa i duschen, seee you later aliiiiiigator, in a while crocodile ;) IBLAND FÅR JAG TILL DET ALLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0