go to hell bitch.

Sitter hemma hos Madde med hennes mac som jag förstår ungefär en bråkdel av, haha. Det är inte lätt alla gånger, vit är den också och skitsnygg. Jag åkte hit med halv5 tåget, vi ska snart bege oss ner på stan och inhandla kvällens mat osv. Jag är så himla hungrig nu så jag kommer säkert äta nånting så jag blir mätt sen när vi väl ska äta, grilla till och med. Men det är alltid gott så det kommer nog gå ner, haha. 

Jobbade som vanligt idag. Börjar senare i morgon eftersom jag förmodligen kommer vara rätt död om jag endast får sova några timmar innan jag ska upp. Så jag jobbar in timmarna jag missar på fredag i stället. Det är ju röd dag så jag kommer få "fett med cash", mer än vanligt i alla fall, haha. 

Förövrigt är det första gången jag är i Maddes lägenhet och den är jättesöt. Sött rosa rum har hon också :)
Madde berättade om avslutningen som var idag som inte jag var på. Jakob och någon kvinnlig lärare hade sjungt I'm yours, HAHA fyfan vilken härlig lärare, i mellanåt i alla fall.
De hade fått god mat också -.- medans jag har ätit någon värmd i micron mat liksom. Jobblivet är inget för mig, inte det här jobbet i alla fall..

Nej men undra om man ska avrunda lite här, ha en gö-bra kväll alla för det ska jag ha ;) PUSSS
Maddes söta hund förövrigt, (tror jag?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0