fab.

Dåligt. Det är väl ungefär så jag skulle kunna sammanfatta hur jag mår nu, inte bra och inte skit utan dåligt. Har ingen aning om varför. Om dagarna går jag upp tidigt as hell cyklar till helvetet och är där sen hem och sover till sent på kvällen, äter och går och lägger mig. Dom få timmarna jag är vaken och hemma skäller jag på allt och alla, utan anledning. Idag grinade jag åt alla program jag såg på tv, det vill säga 2 eftersom jag sov resten. Jävligt sensitive period just nu, ska ändras på. Vädret börjar bli bättre, sjukt varmt idag när jag cyklade hem. Bara slet av mig kläderna när jag kom hem.
I vlt idag står det ungefär 10 sidor om Benny Karlsson som knivhöggs för ungefär exakt ett år sen, fortfarande lika hemskt, usch.

På måndag börjar jag jobba dagtid, det vill säga 0700-1530, varför? Ingen aning. Jag gillar skift, i alla fall när man har förmiddag. Idag skrev jag på nya anställningspapper också eftersom jag har fått förlängt. Nu är jag skriven till 11/7 och my boss sa också att det förmodligen kommer bli förlängt igen. Herregud, jag tror jag tackar nej till det.
Idag sa jag nånting som jag egentligen inte skulle ha sagt, jag och min stora trut :( skadeglädje, typ.
Har ingen lunch till i morgon, pappa tycker jag är stor nog och fixa egen lunch, yes! Jag som knappt kan koka makaroner...

Well, see ya!

Kommentarer
Postat av: *

vart jobbar du ?:)

2008-06-18 @ 14:01:09
Postat av: slimmy

upp med hakorna älskade du

2008-06-18 @ 14:50:28
Postat av: sandra

vi hjälper dig och lyfta hakorna om det så ska behövas <3

2008-06-18 @ 20:06:47
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0