another.

Låt denna vägg jag byggt upp mot dig förbli så, tack. Hata är att ta i, men det är på god väg.

Jag mår så himla bra i erat sällskap. Allt som jag brydde så mycket om förut är som bortblåst och det känns så JÄVLA skönt.
Skön dag. Förutom jobbet så klart men det börjar bli till en vana och går rätt fort. Åkte hem och böt om och åkte till Linn och sedan till båtbryggan, mötte Richard, Ante och Davve. Färgade hår och lite sånt kul.
Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa min nya bok.
I morgon ska jag jobba och sedan hem och duscha och fixa mig sen dra till town och fira min avslutning som jag inte ska gå på. Haha, det kommer bli kul. Vi får göra det kul om inte annat.

Jag önskar jag kunde berätta allt om mitt liv för dig, men jag vet att du finns där.

Later.

Kommentarer
Postat av: slimlinn

du är en bra människa, tkr åtminstone jag

2008-06-04 @ 21:53:52
URL: http://linss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0