So long suckers.

Om ungefär 9 timmar bär det av till Nynäshamn där jag ska ta färjan över till Gotland. Farmor och Farfar är snälla och skjutsar mig till Nynäshamn så jag slipper allt krångel med tåg och buss dit. Det känns rätt bra att komma iväg, är rätt trött på Hallsta. En ganska impulsiv grej, men det känns bra. Har stressat hela dagen, är fortfarande det med tanke på att jag inte vet om jag kommer få med mig allt på båten. Har 2 stora väskor plus handbagage, herregud Zara hur länge ska du vara borta egentligen? Inte så länge i alla fall, blir nog max 2 veckor. Jag ser fram emot fint väder och shopping, nu när jag är rik och så, hihi, jag känner mig rik i alla fall, haha. Måste köpa en ny bok, det är nog det första jag ska göra när jag kommer på båten. Undra om man kan lämna in bagage innan man går på båten, hmm... Ska kolla upp det.

Måste sova, men jag ska gå igenom min packning en sista gång innan jag går och lägger mig. Måste upp riktigt tidigt i morgon. Ojoj..

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0