I wanna keep it, though I eat it.

Okej, nu har jag hämtat ut pengar och köpt påfyllning till mig och Sandra. Sitter hemma hos Sandra alldeles ensam, Emil ville inte ge mig sällskap för han skulle till en kompis och bada i deras pool. Så jag har duschat, ätt frukost och nu ska jag föna håret tänkte jag. Micke kommer med min laddare som jag har hemma hos Lotta också, för jag har väldigt dåligt med batteri i min kamera. Sandra lär vara klar med sin runda snart, just ja, jag måste göra pasta tills hon kommer hem också. Bara det inte blir misslyckat. Är ju ingen höjdare med matlagning. Tror jag har med mig allt, kommer blir kaos om jag glömmer något. Nej då, så illa ska det nog inte bli.
Sandra hade stått och tittat på mig och skrattat i morse för hon tyckte jag sov sött. Tvivlar på det, kanske fult men inte sött, haha.

Snart kommer Lotta och hämtar våran packning, vi ska se om vi får plats med allt i bilen och så där. Det ska vi nog få.

JAG ÄR MEST TAGGAD, pirrar i hela mig... hihihihhi.
Linus och dom är redan där och det är redan röj där uppe, damn :D
Aja, ha det bra här hemma gott folk.
Krams!

NU KÖR VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0