whatever.

Det fick bli ett "whatever" till rubrik idag. Blandade känslor, känns skitkonstigt i alla fall. Gamla jobbiga, roliga minnen som jag tänker på, som tär på mig tror jag.

Har nyss laddat hem ett album fullt med gammal house/dance/trance/disco m.m. Fifan, dåligt partysugen och träningssugen man blir?! Jag och Hanna har nästan gått ur skinnet uppe i Sälen, vi har varit både och. Sista kvällen blev det några öl i baren i alla fall, men det var fasen inte mycket att hänga i julgran. Marika blev ju skaplig i alla fall, haha, tror hon gjorde 6 vurpor under promenaden hem. Medans Ken var mens och gick 1 km framför oss. Okej, så långt var det inte ens till stugan, haha. 

Det har varit otroligt kallt uppe i Sälen, vilket är bra på ett sätt. Tror det var uppe i 16 minusgrader någon dag. Men det var soligt många dagar vilket uppskattades otroligt mycket.

Jag överväger om det blir Stockholm i morgon eller inte. Är jävligt sliten efter den här veckan i Sälen så jag och mamma kommer säkert bara bråka med varandra. Så jag tror vi skippar det och skjuter fram våran shoppingtur dit och tar det nästa år, höhö. Låter som det är månader kvar tills det, men icke. Knappt en vecka ju. 

Nej, det blir stan i morgon i stället och se vad det finns kvar på rean. Förmodligen inte mycket. Har känt mig handikappad som har befunnit mig för långt bort för att ens se vad som finns i affärerna. Så i morgon blir det satisfaction vänner. Hahaha

Kastar in lite bilder sen när jag orkar :)



BTW
Vet ni vad jag ska göra i morgon när jag kommit hem från stan? Jag ska gymma, ännu mer tillfredställande eller hur man utformar det. Haha, efter gymmet drar jag hem till S och chillar i badkaret. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0