kick it.

Long time no seen. Har inte orkat uppdaterat helt enkelt.

Igår blev det gym och solning med mor min. Det var skönt. Inte att sola dock.
Ídag blir det gym igen, inte sola, måste hinna med och sola två gånger den här veckan. Sen ska jag sola några gånger till efter jag kommit hem från sälen, innan nyår, uh uh. Men det är ju billigt plus att man vill ha lite färg på nyårsafton. Har också börjat äta betakaroten eller vad det heter.

Vi slutar 3 idag, lite tidigare än vanligt. Skönt! Första gången vi får gå tidigare på Lottas lektioner, höhö.
Ska bara hem och byta om och sådär sen åker jag till gymmet och springer lite. Just ja, måste käka också, har inte gjort det. Bara druckit en drickyoghurt och ätit en toast. Så jag är väl så gott som vrålhungrig nu. Blir en stor tallrik gröt, hihi.

Snart sälen, uh uh.
Sen är det nyår, uh uh.

Kommentarer
Postat av: hännie

uhhhuhh ;D

2008-12-16 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0