no one else.

Jag älskar fasen Peter Jöback, i alla fall när han sjunger Decembernatt, eller ja Hallelujah i svensk version. Shit, jag sitter och lyssnar på den repeat hela tiden. Den är kusligt bra.
Vaknade 09.47 idag av att det var någon som inte gav upp att komma in i vårt hus, mamma och pappa hade inte klivit upp än och jag var så illa tvungen att gå och öppna. Det var Kenn och några till, tjena tjena. Haha, lite fult kanske med morgonrock och oöppnade ögon. Var helt lost. Kenn börja snacka om massa men jag har glömt varenda ord, haha.

Om 1 timme kommer en kille och hämtar vårat piano, buhu. Jag kommer aldrig mer se det. Sorgligt...

Igår var det kalas hos Annie som fyllt år. Det bjöds på mat och massor med godis, jag var proppmätt efter all mat så det var inte mycket godis jag fick i mig. Men det var jättetrevligt. Jag var dock riktigt trött, inge ovanligt.

Nu gapar mamma om att jag ska börja fixa mig för vi ska åka till ikea och köpa vardagsrumsbord. Jag orkar inte följa med egentligen, men hon kommer bli besviken om jag inte följer med så jag är väl så illa tvungen.
Efter jag varit i västerås ska jag våldgästa Sandra.

Btw, har ni googlat er själva någon gång? Jag har gjort det och jag är fan med på två bilder på första sidan :oooooooo
För ni vet på bilddagboken där det står typ: Googla er eget namn och ta den tredje bilden så kommer du se ut om 30 år eller något i den stilen. Så gjorde jag det för skoj skull och vips den tredje bilden var en bild på mig själv för ett år sen, kusligt :D

Peace and love

Kommentarer
Postat av: sandra

cooooolt :o

2008-12-07 @ 13:12:25
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0