suitcase full of memories.

Sitter och försöker få klar en rapport inom ergonomi. Går kasst verkligen, var är mamma när man verkligen behöver henne? Jo hon jobbar, så klart. Pappa också, inte för att han skulle vara till så stor hjälp (vet inte ens vad 2x2 är, typ) men i alla fall.
Snart har vi hela frysen full med kött igen, pappa sköt ett rådjur i söndags, gött de.

Jag lider just nu av beslutsångest, har hittat två par stövlar jag vill ha. De ena kostar 300 medans de andra går på 1000 kr. En väldans skillnad och egentligen säger det ju sig självt vilka jag ska välja men vafasen.. Tror mamma går med på att jag betalar de ena själv och sen får jag de andra som en tidig julklapp. Fick ju en Goose-jacka av mor och far för inte alls så längesen så de är inte så pigga på att köpa så mycket till mig just nu.

Nej nu börjar jag bli rädd, det är mörkt och det är endast rummet jag sitter i som är tänt. Vågar inte gå någonstans så jag ska väl dyka ner med huvudet i skärmen och skriva rapporten så jag får något annat att tänka på.

Btw. Vårat avsnitt i julkalendern är bäst! Haha, Johnbauerfolk!! Ni måste se det, för ni kommer skratta ihjäl er, om ni har vår humor förstås, haha.


Trodde aldrig att jag skulle publicera den här bilden, men vafan, hahahaaaa. Såhär trött är jag i alla fall :(

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAHHAHAH tjeeeeeena dubbelhakorna :D söta jävel

2008-12-04 @ 18:29:29
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: zäta

mina hakor är söta, går och spela jingle bells på dom

2008-12-04 @ 18:30:47
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: hänie

asssså jag garvar jämt när jag ser den där, LOVE IT!

2008-12-04 @ 20:54:32
Postat av: zäta

hahaahaaaaa i know you do

2008-12-04 @ 21:04:33
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: nilsy

erkänn det där är din puke min från valborg när din hemlis kom fram!

2008-12-07 @ 20:19:25
Postat av: zäta

Hahaha japp!

2008-12-08 @ 18:59:53
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0