so I keep it low, keep a secret code.

Det doftar choklad i mitt rum, vilket är helt underbart, hihi. Jag har köpt chokladljus, de ser ut som chokladbitar också vilket gör att man blir lite sugen på att ta en tugga.

Idag åkte jag och Sandra hem lite tidigare, blev lite arg på Lotta (Eva) där ett tag men vafan, har man inget att göra och man måste vänta 1 timme (!!!!) på nästa buss får man fan sluta, tycker jag. Det fick vi, till slut. Men satan i gatan vad tjurig hon blev. Skitsamma, vi sliter som ett djur med att våran julkalender ska bli klar och sen kan hon inte ens släppa oss 20 minuter tidigare. Skandal!

Har tappat bort mitt hsk-medlemskort -.- Drygt!! Har letat everywhere, men det finns ingenstans. Men det är väl bara den här veckan och nästa kvar på kortet så det var väl skitsamma egentligen.
Åkte och gymma i stället för boxningen, det var skönt. Sprang typ 25 minuter superfort, vilket resulterade i ett tomatface och en helt slut brud.

Västmanlands snyggaste kille var på gymmet idag, nämner inga namn, haha. Nej men gud. Det var mycket folk där och jag tror det blir svårt för er att gissa vem jag menar, hihi.

Håller på och rensar ut mina sommarkläder ifrån min garderob, så de åker ner i en kartong eller någon oanvänd låda/byrå. Bara onödigt för dem att hänga utan att bli använda plus att de är i vägen. Så nu får jag plats med lite nya clothes, hihi, har haft ett problem med det surru.



sesssy! verkligen, eller inte. men vafan, haha. kommer aldrig sluta tjata om alanya, det var fan livet ska ni veta!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: sandra

men samma här, det går liksom inte att sluta tjata :D SÅ JÄVLA GRYMT

2008-12-09 @ 21:51:12
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0