Snörvel.

Det här med att vara sjuk är väl inte riktigt min grej.
Har sovit hela dagen, då menar jag verkligen hela. Så fort jag vakna lite till liv och försökte hålla mig vaken och titta på Kim Possible så gick det verkligen inte, ögonen slog igen.
Nu har jag dock vaknat till liv och vill ha mat. Ska se vad mor min ska koka ihop idag, det visar sig.
Hanna kommer efter hon har tränat, blir väl monopol som vanligt, haha. Som vanligt vinner jag, det går först nerför och sen kammar jag hem allt som går, min strategi helt enkelt. När vi är i sälen blir det riktiga bullar, haha.

Jag vill träna, är hur sugen som helst och just nu sitter väl Hanna och Annie på någon maskin och pumpar medans jag sitter här med snor ner till knäna, äej fy fan.
I morgon blir det stan och sedan ska jag försöka chilla på gymmet, kanske inte ta i allt för mycket så jag svimmar. Kan ju knappt andas liksom. Efter gymmet tvivlar jag på att jag kommer orka boxas så får nog skippa det. Satan i gatan, jag som har varit sugen på att boxas vääldigt länge.

Nästan 2 veckor kvar till sälen, hihi. Z-Zara är sugen på att slira i backarna, hahahahaha.


Jag och Hanna i sälen last year.

ett .... cp?

Skolavslutningen i nian, sad :(

Jag hämtar betygen, haha.

Shit, vad coola vi var... Vill bara ta på oss

Tummen upp för gamla bilder ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

haha men stilig bild på oss :D

2008-12-01 @ 22:20:00
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0