I just can't stop.

mmmm, det doftar choklad här igen hihi.
Har läst ut en bok jag lånade av Hanna, andra boken av O.S.A, det vill säga Storlek 37. Riktigt bra, men jag tycker det var lite kasst slut men vafan, haha.

Sitter här och snorar, känner mig hängig och både Lotta i skolan och mamma har sagt att jag ser hängig ut. Men det är nog bara tillfälligt.
I morgon är vi lediga, yohooo, hihi. Lärarna ska på julbord och första lektionen är inställd så vi blir helt lediga. Huldran is the shit ni vet. Vi missar dock luciatåget men det är skitsamma, det kommer ändå vara kasst :D

Tränade idag vid 2-taget någon gång. Det gick brabra, försökte hänga på en tjej på springbandet, hon sprang på 12an och hon hade sprungit i 25 minuter innan jag klev på och jag kunde inte hänga på alls, hahaha lär ha varit fult. Hon hade helt slimmad kropp och helt überglad verkligen och sprang som det där var ingenting för henne, efter 10 minuter var jag helt död och då hade jag vara sprungit på typ 10.5 eller något. Shit, hon sprang i typ en timme så där fort. Hon var inte ens svettig -.- tråkig brud.... Med en tår i ögat lämnade jag bandet, kändes som hon innerst inne skrattade typ: mohahaha åt mig. Taskigt.

Var en gubbe som absolut inte kunde släppa blicken när jag tränade, så fort jag böt maskin och började köra igång, slutade han med sin och bara satt och glodde i nån minut, så gjorde han flera gånger. Helt störd, haha.
Jag solade efter, fyfan, var röd som en tomat för det var så varmt, fick en liten bränna, men det syns inte mycket. Ska försöka få upp någon färg nu fram tills nyår, men det kommer jag verkligen inte lyckas med. Kommer ju komma hem från sälen 2 dagar innan nyår och jag åker nästa lördag, haha. Får köra hårt om jag ska hinna med det.

Aja. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0