why are you hiding?

Okej, äntligen säger jag bara! 09.50 på onsdag går vårat flyg från Västerås flygplats mot Antalya och därifrån ska vi åka buss i ca 2 timmar till Alanya. Kan tänka mig att det kommer bli en varm och dryg bussresa, men wtf!? Skitsamma.
Vi kommer hem 3e september på morgonen någon gång. Förövrigt är det dagen innan my b-day, hihi.
Jag är helt uppspelt, jag lovar, kommer leva i extas enda tills vi kommer fram. Kommer dock grina en eller två skvättar på planet på grund av mina känsliga öron som gör att jag inte kan höra när man åker upp i luften och sen när man åker ner. Uscha.

Jag har nog setat och försökt skrivit det här inlägget rätt länge nu. Har glömt bort att jag skriver och börja med något annat.
I morgon ska vi lämna in de sista lapparna till ticket och till vår mentor så ska allt vara klart tror jag om man räknar bort packningen då. Den kommer ta längst tid och det kommer vara helt sjukt vad stressigt det kommer bli i morgon. Vi åker förmodligen med min bror på onsdag till västerås, han jobbar ju där så det blir enklast. Men vi kommer nog åka halv 7 och det är nog det värsta. Kommer förmodligen inte sova mycket den natten. Får sova när vi kommer till flygplatsen och på planet helt enkelt. 

Jag har rätt mycket i mitt stackars huvud just nu känner jag. Det tar kål på en att stressa. Kommer inte vara lugn förrns vi kommer till hotellet och vi kan ta det lugnt och pusta ut. Vi vet heller inte hur vårat hotell kommer att se ut, eftersom det är ospec.

Aja, jag måste duscha och försöka få några timmars sömn innan skolan i morgon. Ny mentor och rätt många nya lärare..... Jag börjar sakta men säkert ogilla våran skola.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0