Du kanske borde tänkt på mer än bara kicken idiot.

Du klarade en dag? Haha, better think twice dude :)
What, What?
You're rubbing me the wrong way
See your lips moving
But I don't catch a word you say
Shut up your chatter
I need for you to go away
And all I hear is ay ya ya ya ya

Igår var det planerat för fest. Blev det någon? Nej. Så jag och Sandra tog våra långa ben och gick och gick och gick. Hamnade till slut i hennes säng trötta och tankspridda. Vaknade i morse av Sandras alarm, hon gick upp och åt frukost och fixade sig, men jag orkade inte ta mig upp. Hon skulle iväg till St.Sundby för 5kamp med släkten eller något sånt.
Nu har jag nyss kommit hem och tänkte ta mig något att äta.

Kanske uppdaterar senare.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0