när alla löften klingar falskt.

Idag vaknade jag allt för sent än vad jag ska göra. Inte förns 14.00 kom jag ur sängen. Mådde inte så bra, sliten ungefär, låg och kollade på tv till mamma slutade jobba. Efter en stor kopp kaffe och 2 rostade mackor var jag på topp igen. Vi kom överens om att åka till ikea och köpa de sista delarna till min ännu inte färdiga garderob. Kom hem med grejer till garderoben och vi svängde även in på hälla shopping och köpte lite kläder.
När vi kom hem stack vi ut och sprang, mamma åt ett håll och jag åt ett annat, eftersom jag tycker det är så skönt att springa själv med musik i öronen och inte tänka på något. Sprang oväntat långt, trodde inte jag skulle orka så långt på min dåliga kondis men jag hade fel.
Nästa vecka börjar vi träna på hsk, jag och Sandra. Dags och ta tag i det här, för en gång skull, haha.

Puss o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0