just like that.

Vilken helg alltså, ni kan inte ens tänka er vilket jävla drag det var. Kent, Uggla (som jag förövrigt stod längst fram och i mitten på), Neverstore, Lars Winnerbäck, you name it.
Förutom lång bilresa och lite too hot på fredagen så var det KALAS. Borat, Mårten&Krister, Killen med skinkan, massa knepiga människor träffade vi. Åt en jädrans massa mat och bara levde, oh yes. Vi umgicks rätt mycket med Biffen i Lilla Jönssonligan på Kollo också, det är coolt.

Nu har jag mest ont i kroppen efter att ligga i tält, känner mig som en gammal tant ungefär. Är bra trött också, sov 12 timmar inatt, skulle ha kunnat sovit mer men då skulle jag bara bli tröttare.
Nu i veckan blir det Sthlm med mamms, shoppa och äta, mumss..
Nu ska jag käka mat också, hihi.
Bilder kommer upp på bilddagboken när jag känner för det, några kommer nog upp här också.

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0